وي افزود: سعي ما اين است که در تمام نمايشگاهها شرکت داشته باشيم و اگر بودجه تخصيص داده شده، محقق شود در هر 28 نمايشگاه شرکت خواهيم کرد تا به اين ترتيب به هدف چشم انداز 20 ساله زودتر برسيم.
برزين گفت: اما تا تحقق اين امر و با توجه به ميزان منابع مالي که جذب ميکنيم، شرکت در 14 نمايشگاه که بازارهاي بسيار مهمي محسوب ميشوند و در سطح جهاني از اهميت بالايي برخوردارند مثل WTM لندن و ITB آلمان، در اولويت اول قرار دارد و ما حتما در آنها شرکت خواهيم کرد.
وي ادامه داد: اما 14 نمايشگاه ديگر که درجه اهميت آنها به اندازه نمايشگاههاي اولويت اول نيست ولي بايد لازم است در آنها هم حضور داشته باشيم، مانند نمايشگاه CIS روسي، تمام تلاشمان اين است که شرکت کنيم و در صورت تامين اعتبار مورد نياز، حتما اين کار را خواهيم کرد.
وي همچنين افزود: از سوي ديگر تمام تلاش ما اين است که امسال حضوري کيفيتر داشته باشيم. ما ميخواهيم از هزينهاي که صرف ميکنيم بهترين نتيجه را بگيريم، به همين دليل تمام سعي خود را ميکنيم که فقط آژانسهاي خيلي حرفهاي را براي شرکت در نمايشگاه ببريم.
رئيس ستاد تبليغات و نمايشگاهها ادامه داد: در هيمن راستا با همکاري انجمنهاي صنفي فعال در اين زمينه آئيننامهاي را تصويب کردهايم که بر اساس آن شرکتکنندگان حتما بايد حائز شرايط خاصي باشند.
وي گفت: اين شرايط شامل تسلط کامل به زبان، استاندارد بودن امکانات فني، ارائه سفرنامه و بسته سفر ارزان قيمت و قابل اجرا و آناليز شده، دعوت از تور اپراتورهاي بينالمللي، عدم تخلف در سالهاي گذشته، فعاليت در زمينه تورهاي ورودي و غيره است.
برزين تاکيد کرد: اما براي اينکه جلوي انحصارگرايي گرفته شود، در هر نمايشگاه براي تعدادي از افراد جوانتر و آماتور نيز به عنوان ويزيتور معرفينامه صادر خواهيم کرد تا فرصت تجربه کردن داشته باشند و کمکم با کسب امتيازات بيشتر بتوانند به عنوان غرفهدار در اين نمايشگاهها حضور پيدا کنند./100
انتهای پیام/